« Alle activiteiten

Sportkamp 2024

31 mei - 15:00 - 2 juni - 15:00 €50

Dit jaar wordt voor de 54e keer het sportkamp georganiseerd. 3 dagen en 2 nachten met spelletjes op het veld, ravotten in het bos en vol met gezelligheid en plezier!

We zijn ook dit jaar weer te gast op kampeerboerderij de Arendshorst in Ommen. De locatie bestaat uit 2 gebouwen met verschillende kamers, waar wij slapen in stapelbedden.

Het sportkamp wordt dit jaar begeleid door 4 staf leden en 10 enthousiaste, bekwame jeugdsportleid(st)ers en dames die het eten en drinken verzorgen.

Het vertrek zal vrijdag 31 mei om 15:00 uur vanaf het schoolplein in Nieuw-Heeten zijn. Op zondag 2 juni komen we om 15:00 weer terug op het schoolplein. Van ouders wordt verwacht dat zij heen of terug kunnen rijden, van/naar de kampeerboerderij. Dit zal tijdens de opgave besproken worden.

Alle kinderen die lid zijn van de sportvereniging en in groep 3 t/m 8 van de basisschool zitten, kunnen tussen 12 en 27 maart de jeugdleid(st)ers van de sportvereniging aan de deur verwachten.

Zit je niet op de basisschool van Nieuw Heeten of ben je geen lid van de sportvereniging, maar heb je wel affiniteit met Nieuw Heeten, dan mag je ook mee. Dan graag een opgave voor 27 maart 2024 via de mail: sportkampnieuwheeten@outlook.com

Het bedrag voor het jeugdkamp is dit jaar €50,- en dient d.m.v. QR code scannen bij opgave aan de deur overgemaakt te worden. Opgave = mee op kamp! We hopen op een grote deelname!

Bij vragen neem dan gerust contact op via het mail adres of bel met Dave Hutten (06-19843783) of Michel Knobben (06-52075942)

Volg ons op Facebook: Sportkamp Nieuw-Heeten

Geen fotobeschrijving beschikbaar.